mandag den 5. marts 2012

Ja så har man da lært noget igen.
I dag skulle vi skulle til Korsør hvor skattevæsnet har til huse, og så ville jeg tage et par billeder til dagen og vejen. Som sagt så gjort.
Vel tilbage og med en Othellolagkage fik vi en god kop kaffe sammen med husets ven og vindues- pudseren, som kom lige tilpas til at få et stykke med.
Efter endt kaffeslabberads lagde jeg billederne på Picasa, ville beskære, lysne eller give lidt mere skin. Så lægger jeg dem på Bloggen, men hvad ser jeg til min rædsel ????  billederne er nøjagtig som fra start, ubearbejdede, øv øv øv. Man skal lave en kopi og så lægge dén ind fandt jeg ud af.
Yngstebarnet (33 år) siger godt nok man skal lære tre- 3 nye ting hver dag, men jeg synes denne ene er alt rigelig for mig, for en rum tid.

Men nu sitter jeg og titter ud af fine blanke ruder, glæder mig til den varme kartoffelsalat jeg smutter ud og laver nu.
PS. klukker endnu over det næstsidste afsnit af "Lykke, en depressionskomedie" går aftes.
Synd der kun er et afsnit tilbage.

Tryk på billederne og de bliver større....
Finn sammen med en tidligere kollega i Korsør indkøbscenter.

Nu kan nøglerne helt bestemt ikke blive væk.
Nuttetheds faktor 110%

Så behøver jeg ikke selv strikke til næste vinter.
Jeg kan godt slå masker op, men så er det vist også sagt.
Jeg er dybt misundelig på de mange jeg set på strikkeblogs der laver kunstværker.
Det er ikke kun beklædning, det er små vidunderlige stykker kunst.
Romantisk, men sikkert skidekoldt, sommerhus ved Næsby strand.

Styrtende linier som det hedder når alting vælter ind mod midten.
Det er fordi billedet er taget med vidvinkel.
Gad vide om det bliver realitet en dag? Endnu står siloen ret op og ned.

Korsør havn, taget i fart ud af forruden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar