lørdag den 31. marts 2012

Så er jeg så småt ved at finde påsketingene frem.
Jeg fandt disse små figurer i genbrugsen, jeg måtte da lige have dem med hjem til den lille slat af påske pynt jeg har og som i løbet af dagen nok smutter ned fra den kasse der står i gemmerne med julepynt.


Lige nu er her stille, men måske kommer de små livsstykker(Klara og Freja) forbi i løbet af dagen og hvem ved om påskeharen får aflagt
 et visit, jeg tror nemligt han ved vi ikke skal være sammen med dem i påskedagene.
Han er jo glad for at komme forbi og hilse på, men en slyngel det er han, for smutter bare uden at sige en lyd når han har lagt sine påskegaver.....nååå men han skal jo også nå en del børn så han er  lovlig undskyldt.
Kan I allesamme have en god dag
Vi ses ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar