torsdag den 7. juni 2012

Hvad hjertet er fuldt af...

Bare være..
men jeg kan jo ikke bare vær uden bekymrende tanker om Mie og hvordan hun har det.
Men jeg har valgt kun at have tlf. kontakt de næste 3 dage til hospitalet.
Jeg tror Mie synes det er dybt underligt at mor står hver dag og er bekymret, selv om jeg jo prøver at være "ovenpå" når jeg er ved siden af Mie.

Jeg skal i morgen besøge en FB veninde, hun har været SÅ  meget ved siden af mig i denne tid hvor jeg bare er KED KED KED......Der er MANGE på FB der har været HJERTEvarme og har båret mig med deres hjertevarme ord....TAK TAK TAK og hvis jeg kunne ville jeg hente månen ned til dem;O)))

Min største skræk er at Mie i sin psykotiske verden bliver uopnåelig og vi ikke kan nå og hjælpe hende til at ville livet.

Men jeg vil nu prøve at få nogle dage hvor jeg får depoterne fyldt op med livsbekræftende oplevelser.

Vi ses ;O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar