fredag den 8. juni 2012

Quinde snak.

Hvad siger man til sig selv når man har været sammen med to dejlige, varme og hjerteknusende quinder en hel eftermiddag og bare grædt og grinet og aet på de vidunderligste kattte og spist hjemmebagte boller og drukket kaffe og ordenet verdenssituationen samt alt der der lige trænger til en overhaling, jo så er der lige vejret vi ikke helt var tilfredse med, men vi fik da 10 minnutter på terrassen før THOR lavede rav i fuglesangen med sin torden....men det så flot ud ude over vandet.....

Jeg er sikker på det varer et par dage før jeg får fordøjet de dejlige timer....dem vil jeg gerne have mange flere af.

Det helt eventyrlige ved quinde- snak er jo at der nedbrydes grænser, men vi går ikke over grænsen.
Det kræver måske en forklaring???

Quinder KAN virkelig det der med at snakke ind til benet, berøre emner der er intime og MEGET  følsomme, og måske gør de også ondt, så ondt at der bliver fællet et HEL masse tårer.
Men værdigheden er i god behold og ingen føler sig udleveret.
Sådan var det i dag, og hurrrra for det, det er healing der vil noget.

Jeg har brug for healing lige nu,  men jeg har så sandelig også brug for den gode latter og en ordentlig gang "tøse" snak.

Det er VIDUNDERLIGT at vi tre meget forskellige mennesker kan være katalysatorer for det der ligger nede under den pæne og villige quinde, at vi kan finde et univers der er vores eget og hvor ingen mand skal have lov til at få nøglen og komme ind og forstyrre "quindestuen".

Jeg tror kvinder har mere end et hjerte. De har det der skal sørge for deres krop bliver holdt i live.
Så har de et ekstra for hvert barn de føder.
De har også et hjerte der banker for ALT OG ALLE  der har det sløjt.

Det var hvad jeg fik bekræftet i dag.

VI SES ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar