tirsdag den 5. juni 2012

"Med lov skal land bygges"

Jeg ved godt der er Grundlovsdag i dag, en dag jeg er meget meget glad for.
Tænk på alle de grundlovs sikrede rettigheder vi har.

Jo og så er det også fars dag, det er også en dag jeg er rigtig rigtig glad for.
Jeg har nemlig fået lov til at være Mor for 5 børn.
De har jo en far som også altid vil være en vigtig del af  deres liv.
Derfor skal fædre fejres.
Fædre må jo være tålsomme over for kvinder med børn der opfører sig som huleløver.

GIDER ikke hører indvendinger.
Jeg har en lille bitte horisont for øjeblikket.

Jeg er nemlig allermest glad for at jeg i dag kan gå op på hospitalet og glæde mig til at besøge Mie.
I mange mange dage var det med bævende hjerte jeg gik op af trappperne til intensiv afd. fordi tanken var, hvordan ser det ud idag?
det var den eneste tanke der var plads til i mit hjerte.

I dag kom vi lige til aftensmads tid.
Mie har ikke appetit, men med lokken og løfter om livretter i morgen aften fra mors køkken blev det  i aften til et enkelt stykke med leverpostej/ agurk.
Mon vi ikke aller kender følelsen af madlede når vi har har været småsløje et par dage?
Mie SKAL spise for at få energi så hun kan begynde at træne både lunger og muskler.

Det kan måske virke som om jeg kun har Mie i tankerne, men denne angst for at miste hende, gør at jeg glæder mig i hjertet så ekstra meget over at de andre børn er i absolut live.

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar