lørdag den 14. juli 2012

Lykken er: hjerte hjerte hjerte

Kig lige på den orden, det sker ikke hver dag, men var nødsaget at gøre noget, for hver gang jeg er i genbrugsen ryger der et par småting med hjem ;O))

Så nu er skramlet sorteret fra, og det varer LÆNGE før der kommer noget sådan noget ind igen ;O)))

Men en hollands ko MÅ  man altså eje, og så er det en mælkeko ;O))

Sukkerskål MED låg, sjældent set ;O))
Glæder mig over den, fordi den er smuk og har historie,
sukker er der sjældent i den !!!

Blå ER min yngligsfarve;O)) 

Skønhed fornægter sig aldrig;O)) 

Come on Søren Ryge ;O)) 



Fryser? eller genert?
En figur vi købte da vi IKKE havde råd,
den så KÆMPE ud fordi ALT var småt omkring hende.
Nu må vi klippe hende fri af og til.


Lidt jeg synes er pænt,
håber i kunne se hvorfor.

Nu lukker jeg skabet og fortæller om min smukke dag.
Jeg startede indlægget med en let, glad og lykkellig oveskrift, og det var fordi mit hjerte var jublende lykkeligt.

Jeg kom hjem fra genbrugsen efter tre berigende timer sammen med livsbekræftende, livsduelige og dejlig varme mennesker, som lægger mange af deres fritimer dernede.

Da jeg kom hjem var huset i løbet af en time fyldt med vore tre DEJLIGE sønner, deres smukke og DEJLIGE kærester og et par VIDUNDERLIGE  
 børnebørn.
Det blev til en improviseret frokost med alt og intet,
Snakken og latteren gik, og "de små" havde frit spil i slikskålen ;O)

Sådanne timer er GULD
ingen forventninger
ingen store forberedelser
Intet stress
Ren nærvær.

GUd hvor jeg elsker min familie,
kunne hente månen ned til dem.

Men glæden bliver enorm når vi kan sidde og glædes over samværet, med Stryhns leverpostej på Kobergs rugbrød.

Det er hjertetid,
og det vil jeg kendes på til evig tid som
MOR
SVIGERMOR
FARMOR

Og gud ske lov og tak jeg har en
livsledsager
husbond
ægtemand
elsker
bedste ven
kær ven
kammerat
med en engels tålmodighed
og en tunge der er klar i mælet,
der bare er med i mit liv som den støtte og grundpille som et hus skal bygges på hvis det skal holde til livets storme.

Tak

Håber alle må få de bedste chancer og muligheder i livet.

VI ses ;O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar