søndag den 21. oktober 2012

Jeg måtte lige gå en lille tur i haven.
Og ved i hvorfor?
Jeg er nemlig ildrasende.
Og hvad er så mere beroligende end en lille tur i den friske luft.
Hvorfor mon jeg så er så sur sur sur lille bi omkring??????
Fordi jeg har fået den nye tidslinie på Facebook.
De har bare givet mig den, og så har de klaphatte slettet alllllllle mine venner.
Der er da heldigvis blevet to tilbage, og nu har jeg skrevet til den ene om der er noget at gøre ved det.

Nogen kan være glade for de ikke står ved siden af mig, for så havde de STORE BLÅ mærker på skinnebenene, og måske det der var værre.

Jeg håber virkelig og inderligt at jeg hen ad vejen får mine venner igen, alt andet ville være ubærligt og lige til at tude snot over.

Jeg har lavet lidt billedspam, noget må jo gøres når verden er imod et ellers godt og velmenende menneske.
Er det løn som forskyldt, skulle jeg selv have lagt den forbandede nye tidslinie ind? har jeg været et smøl?

Det er filemig totalt uinteressant,
mine venner er slettet :-(

Jeg går nu igang med at sylte græskar, mit virkelig ubstridte yngligs tilbehør til ALT.
Kan osse spises helt alene lige fra glasset, og gerne i rigelige mængder. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Håber i synes jeg på trods af vredes dirrende hænder har holdt kamaraet så nogen lunde stille så man kan nyde, eller i hvertfald se mine billeder.
Det er en helt vidunderlig årstid med alle de smukke farver der spiller op til hinden, og her på matriklen er det 15 gr. varmt.
Vi kan sidde ude med en kop kaffe og et lille tæppe om benene, og så er livet jo ikke det værste man har.

Undskyld hvis jeg lød lidt muggen før, vil ikke ødelægge en smuk søndag for jer andre, skulle bare lige trække vejret ret højlydt.

Men tak fordi i har været med mig hertil.

Håber i alle må få en rolig og fredfyldt sødag,
det fortjener i virkelig.

Vi ses;O) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar