søndag den 2. december 2012

Sjovt som man med alderen bliver blødsøden, eller følsom, ygmyg og lidt dødsangst.

Da jeg var 50 år mente jeg at folkepensionister nærmeste var mumifiserede.
Livet for dem var slut og de kunne kun sidde der og begræde deres tabte ungdom.
Det er jo der hvor jeg for ind i helvede selv befinder mig NU.
Ser jeg billeder af mig selv som UNG.....da var jeg da SMUK.......

Det syntes jeg bare ikke dengang, og fuck hvor er det irriterende at jeg brugte AARHUNDREDE på at nedstirre den microskopiske bums på næsen, som kun jeg kunne se......

Men nu hvor jeg næste gang skriver syvti på kagen forekommer det mig at livet lige er begyndt.
 
Deller, dobbelthager, hængebryster, mormorarme og you name it af elendigheder..........

I  am in live.

Hvorfor er det nu lige sådan???
Ingen forklaring.........................
Blot må jeg citere:
"Husk at leve mens du gør det,
Husk at elske mens du tør det"
(Piet Hein)

Gid jeg kunne viske alle mine fejl over for mine børn ud.
Men at fejle er vel også en del af det at være menneske.

Blot håber jeg at de grundlæggende værdier er blevet en del af  deres bagage.

Men alle disse tanker har jeg overskud til fordi jeg har min husbonde ved min side.

Han elsker mig, han BÆRER mig på sine arme hvis jeg falder, jeg må gøre alting forkert og alligevel er jeg den bedste i verden.

Jeg er blevet gammel, og uden at vide det.......lykkelig for at leve.

Mine ord her er brugt op.

Vi ses;o)



1 kommentar:

  1. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    SvarSlet