tirsdag den 19. februar 2013

Glemsom? mig?

TILLYKE TILLYKKE TILLYKKE NIKOLAJ ;-)


Igår var vi hos "Kineserne" for at fejre Nikolajs 41 års fødselsdag.
Det er den bedste måde jeg kender at holde en lille fest på, gå på kinesisk restuarant, det er overkommeligt i pris, der er noget for enhver smag og så smager det rigtig godt.
Man  får endda et lille flag på bordet..... nul opvask.....

MEN JEG GLEMTE.... IGEN.... IGEN.... IGEN.... cameraet.

Min gamle mobil som nærmest ligner noget der har tilhørt Flintstone lå  godt nok i lommen, men billeder, det er ikke lige det den er bedst til...

Men vi havde nogle hyggelige timer.
De to skønne donnaer Freja og Klara, borger nemlig altid for hygge og dejlige timer med varme knus og kram.
Og så er det jo rigtig dejligt når ens søn inviterer ud.


Her er så fødselaren
Den yndige knægt i matrostøj er ham der i går blev 41. På billedet er han bare syv år, samme alder som hans yngste datter (Klara) har nu.
Jeg blev godt nok overrasket over hvor meget hans piger ligner ham som da han var i den alder børnene har nu.


Jeg tror kroppen husker store oplevelser, selv om de hændte for mange år siden.
Dagen før Nikolajs fødselsdag var jeg meget træt om aftenen.
Da jeg havde siddet og vegeteret, kom der en flyvs tanke, nemlig at nu er der ikke ret mange timer til jeg skal føde. (Det var altså den fødsel for 41 år siden)
Jeg plejer normalt  ikke at gå og tænke over hvornår på dagen mine børn er født, heller ikke selv om de har fødselsdag.

Men vi kender vel allesammen til at kroppen fortæller os hvordan vi har det?
Nervøs mave foreksempel?
Vi ved jo også godt der findes psykosomatiske symtomer, så der er vel ikke noget  hokuspokus i det?
Jeg fejlede nu heller ikke noget den aften, min krop huskede blot en kæmpe stor oplevelse for 41 år siden!!!

Nå, det var så den lille "mave" filosof i udbrud!!!!!

Vi sluttede aftenen hjemme hos os med en kop kaffe og lidt chokolade. Men morgendagen lurede lige om hjørnet, så vi måtte jo bryde op.
Det var en dejlig aften der rørte de blide hjertestrenge.
TAK til jer der var med til at gøre den god.

Håber i alle må få en kærlig uge.

Vær mod andre, som du ønsker andre skal være mod dig.

Vi ses ;-)
 

2 kommentarer:

  1. Burde jo egenligt være ens mor man fejrede på sin fødseldag! :-)

    Tak for 41 år Mor

    SvarSlet
  2. Tak allerbedste Nikolaj, det har været 41 dejlige år, og det skib jeg har sat i søen dengang ser ud til at have kurs mod gode gode lyse horisonter ;-)

    Kærlig hilsen Mor

    SvarSlet